台北市爬爬走 - 1.1 玩美攝影棚Studio X Pocky Deco Art

終於來到我朋友很想去的百奇展覽。
The Pocky Deco Art Exhibition!

********
我猜想這應該是大家小時候都有吃過的零食吧! 
這裏的背景場景都會呼應百奇的口味及顏色。 
I guess every single Asians have tried Pocky before.
And here's an exhibition of Pocky from colours to lifestyle.

這裏都有大大小小不同主題的背景,
從熊貓竹林、日系燈籠、星空露營、夢幻木馬、等,
真的太適合喜歡打卡的小姐們。
This is an absolutely nice place with unlimited settings and backgrounds
if you are into selfie and taking pictures of yourself (sorry that's not me at all....)


我這種路過的孩子,只感到拍了兩小時照很累... 
我不說了,自己看圖吧!


 其實場地不大不小,設計不賴,
只是我對拍照有一點耍累罷了...
The design around the exhibition is not bad at all. 
It is simply at the right size for a 2-hour shooting.
But it seems pretty tiring for me...






在整個展覽中,這句口號是最令我無語的。
'It's okay that you can't pay your plastic surgery,
but you cant give up photoshop.'




*******

最後少不了購物購物購物!
And finally the shopping time for
more Pocky and related souvenirs.


*******



Back to Main Page 》

留言

此網誌的熱門文章

如何 CRE 一 TAKE過

台北市爬爬走 - 3.2 屋頂上 The Top

中國 山陽 • 山陰 《夏》 {#12 出雲 - izumo} ~ 出雲大社 ~

台北市爬爬走 - 5.0 Omni Club